KONTAKT / FAQ

DANE KONTAKTOWE

Masz pytania? Nie wahaj się !
Napisz lub zadzwoń do nas, a na pewno Ci pomożemy.

adres

Enigma jubiler
ul. Częstochowska 2
58-100 Świdnica

Telefon

(+48) 74 660 44 27

pon-pią 10:00-18:00
sob 10:00-14:00
E-mail

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

konto bankowe

96 1240 1978 1111 0010 6745 4616

Pekao s.a. w Świdnicy

Napisz do nas

Wypełnij poniższy formularz a w ciągu 24h otrzymasz odpowiedź na swoje pytanie.

F.A.Q

Często zadawane pytania

TECHNICZNE

Na stronie posługujemy się miarami jubilerskimi w celu określenia rozmiaru pierścionka. Jeżeli nie znasz jeszcze swojego rozmiaru i nie masz możliwości odwiedzin u jubilera w celu dokonania pomiaru - ściągnij poniższy PDF i postępuj zgodnie z instrukcjami.

W przypadku źle dobranego rozmiaru sygnetu, każdy klient ma prawo do jednorazowej, darmowej wymiany rozmiaru na inny. Każda następna wymiana kosztuje 150 zł. Jedyne koszty związany z pierwszą wymianą to koszt przesyłki -23 zł kurierem DHL.

Źle dobrany sygnet  należy odesłać na nasz adres firmowy dowolnie wybraną firmą kurierską lub przesyłką listową poleconą, dołączając do paczki formularz wymiany rozmiaru dostępny do pobrania na tej stronie.


Czas wymiany jest różny i zależy od różnicy w rozmiarze. Powiększenie o 1-3 rozmiary trwa zazwyczaj do 3 dni roboczych (+czas dostawy). Większe różnice, bądź zmiana na mniejszy rozmiar, wiążą się z produkcją nowej sztuki i czasem oczekiwania 2-4 tygodnie.

Każdy wzór dostępny w sklepie enigmy ma na swojej stronie podany czas realizacji. Zamówienia na sygnety realizujemy zazwyczaj w terminie od 2 - 4 tygodni. W szczególnych okolicznościach czas może być krótszy lub dłuższy o +/- tydzień. W przypadku czasu realizacji przekraczającego 4 tygodnie, klient zostanie poinformowany o takim fakcie mailowo lub telefonicznie przed upływem 4 tygodni od momentu zamówienia.

Naszą biżuterię wykonujemy jedynie w metalach szlachetncyh - w srebrze 925 lub złocie 585.

 

Srebro 925

 

Srebro jest słabo odporne na zarysowania i z czasem ciemnieje, tracąc naturalny połysk. Na szczęście, łatwo temu zaradzić. Spryskaj je płynem do szyb i wyszoruj miękką szczoteczką (np. do zębów dla dzieci), po czym wypoleruj bawełnianą tkaniną. 

Przywrócisz srebru dawny blask, używając… keczupu! Na kilka minut zamocz w nim ulubioną ozdobę, a następnie dokładnie ją wypłukaj i osusz. Efekt cię zaskoczy!

W usunięciu uporczywych zabrudzeń pomoże również gęsta pasta, przygotowana z 1/4 szklanki sody oczyszczonej i dwóch łyżek wody. Nałóż ją na miękką gąbeczkę i delikatnie wyszoruj powierzchnię biżuterii. Przemyj ją w ciepłej wodzie i wytrzyj suchą ściereczką. Gotowe!

 

Złoto 585 (14 karatowe)

 

Łatwiej o nie dbać, gdyż prawie nie matowieje. Zanurz je na kilka minut w letniej wodzie z domieszką łagodnego

detergentu. Wyjmij je, a następnie opłucz z mydlin i przeczyść szczoteczką z miękkim włosiem.

Jeśli chcesz nadać złotu dodatkowy blask, oprósz je sodą oczyszczoną i skrop octem winnym.Po paru chwilach zmyj z niego oba specyfiki i wytrzyj do sucha, tak by nie pozostawić zacieków. Obrączki możesz także wypolerować ściereczką nasączoną jasnym piwem.

Każda sztuka biżuterii marki Enigma jest cechowana w Państwowym Urzędzie Probierczym we Wrocławiu. W linku poniżej możesz zobaczyć jak wyglądają polskie cechy probiercze, wybijane przez urząd na biżuterii ze złota i srebra.

Dostawa/PŁATNOŚĆ

Zamówienia krajowe doręczamy za pośrednictwem firmy DHL lub do paczkomatów Inpost.

 

Przesyłki zagraniczne do krajów UE obsługuje firma DPD.

 

Do USA i Kanady paczki wysyłamy usługą Poczty Polskiej o nazwie Global Express.

 

W dniu wysyłki zamówienia klient jest informowany mailem o fakcie nadania paczki. W wiadomości znajduje się również link do jej śledzenia online.

 

Dostępne na stronie formy płatności:

 

- Przelewy24 ( w tym karty płatnicze MasterCard/Visa );
- PayPal;
- bezpośredni przelew na nasze konto bankowe;
- Płatność przy odbiorze ( tylko dla zamówień krajowych o wartości do 2000 zł )

Subskrybuj Newsletter

Oczywiście - przysługuje Ci prawo zwrotu zamówionej biżuterii bez podawania przyczyny do 30 dni od dnia jej otrzymania. Biżuterię (nie zniszczoną i w oryginalnym opakowaniu) należy odesłać na nasz firmowy adres, dołączając do paczki wypełniony formularz zwrotu dostępny do pobrania poniżej.
 

Enigma Jubiler

ul. Częstochowska 2

58-100 Świdnica

Jeśli nie mają Państwo możliwości płatności poprzez dostępne metody na naszej stronie ( PayPal, Przelewy24 - w tym karty Visa/Mastercard), mogą Państwo wykonać bezpośredni przelew ze swojego konta zagranicznego.

Aby wykonać przelew zagraniczny należy wpisać w rubryce SWIFT Code:
PKOP PL PW

przed numerem konta należy wpisać kod IBAN:
PL

dane do przelewu:

bank PKO S.A.
nr konta: 96 1240 1978 1111 0010 6745 4616


ENIGMA Jubiler Online
ul. Częstochowska 2
58-100 Świdnica 

 w tytule:  wpisać # zamówienia oraz imię i nazwisko